 |
|
Autor |
Wiadomość |
PREZES
PREZES WMS
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie, 12 Mar 2006, 23:58 Temat postu: Regulamin Wirtual Manager Speedway 2006 |
|
|
REGULAMIN ROZGRYWEK: Wirtual Manager Speedway (WMS)
I. ROZGRYWKI
1. Rozgrywki WMS oparte są na rozgrywkach GKSŻ w Polsce i statystykach zawodników jeżdżących w polskich ligach.
2. Mecze rozgrywane są na zasadzie każdy z każdym.
3. Terminarz rozgrywek WMS oparty jest na terminarzu GKSŻ w sezonie 2006.
II. ZASADY OGÓLNE
2.1 Drużyna może posiadać nieograniczoną liczbę obcokrajowców.
2.2 W składzie na dany mecz musi znajdować się 2 zawodników młodzieżowych.
2.3 W składzie na dany mecz może występować maksymalnie dwóch zawodników z GP.
2.4 Zasady rozgrywek WMS będą identyczne jak w rozgrywkach polskich lig żużlowych.
2.4.1 Po rundzie zasadniczej drużyny rywalizować będą w play-off.
2.4.2 Drużyna, która na końcu rozgrywek WMS zgromadzi największą ilość punktów zostanie MISTRZEM Ligi
2.5 Każdy prezes drużyny zobowiązany jest wpłacić startowe w wysokości (10zł) które zostanie przeznaczone na nagrody
2.5.1 Nagrody
I miejsce – 50zł
II miejsce – 20zł
III miejsce – 10zł
III. PUNKTACJA
1 punkt na torze= 1 punkt WMS
1 bonus = 1 punkt WMS
Taśma= (-1) punkt ŻMP
Wykluczenie = (-1) punkt w WMS
Defekt= (-1) punkt w WMS
Upadek=(-1)punkt w WMS
Wykluczenie do końca zawodów=(-5) punktów WMS
Punkty zawodników z I ligi dodatkowo dzielone są przez pół, ale tylko w zawodach ligowych. We wszystkich innych punkty liczone są normalnie.
Udział w wygranym meczu = 2 punkty ŻLP Przykład: Unia Tarnów wygrywa mecz z Włókniarzem - wszyscy zawodnicy będący w składzie Unii otrzymują 2 punkty.
Drużyna WMS grająca mecz u siebie otrzymuje dodatkowy modyfikator + 5 punktów do punktacji meczowej. Przykład: mecz „XX” vs. „YY”- gospodarz spotkania – otrzymuje obligatoryjnie 5 punktów WMS – coś w postaci atutu własnego toru.
Jak wiadomo, statystyki z meczów czasami różnią się od siebie. Dlatego w sytuacjach spornych bierzemy pod uwagę statystyki podawane przez [link widoczny dla zalogowanych]
3.1 Zawodnik nie może zakończyć meczu z ujemnym bilansem punktowym. Gdyby tak się stało zawodnik otrzymuje 0 punktów.
3.2. Przed każdą kolejką można dokonać zmian w składzie. W razie jej nie dokonania punkty będzie brany pod uwagę skład z poprzedniej kolejki. Składy podajemy tylko i wyłącznie za pomocą forum i odpowiednich tematów, które będą zakładane przed rozpoczęciem każdej kolejki.
3.3. Nie bierzemy pod uwagę postów oznaczonych symbolem EDIT. W razie zmian w składzie należy dokonać nowego wpisu- w innym przypadku zmiana nie zostanie uwzględniona.
3.4 W meczach przewidziana jest następująca punktacja:
- wygranie meczu – 2 punkty
- remis- 1 punkt
- przegrana – 0 punktów
3.5. Wygrana/przegrana
O wyniku drużyny będzie decydować suma punktów ośmiu zawodników wystawionych do meczu.
3.6 Jeśli mecz danego zawodnika nie doszedł do skutku w planowanym terminie, to punkty i mecz w WMS zostanie rozliczony dopiero po rozegraniu tego meczu.
IV. DRUŻYNY
4.1 Drużyny będą się składać z 14 zawodników. W składzie obowiązkowo musi znaleźć się minimum 3 juniorów.
V. DRAFT I TRANSFERY
5.1 Draft odbędzie się przed rozpoczęciem sezonu.
Będzie on się składał z 14 rund, w której każdy gracz będzie wybierał jednego zawodnika.
5.2 Kolejność w drafcie zostanie ustalona na podstawie tabeli końcowej z ubiegłego sezonu, w przypadku nowych drużyn decyduje kolejność zgłoszenia. Np. w 1 rundzie jako pierwszy wybiera prezes pierwszej drużyny, potem drugiej itd.
2 runda będzie „szła” w odwrotnej kolejności co pierwsza, czyli zaczyna ostatni i w gorę.
5.3 TRANSFERY
5.3.2 Transfery odbywają się na zasadzie wymiany zawodników pomiędzy dwoma drużynami(transfery te są nieodwracalne) zgodnie z zasadami GKSŻ
5.3.4 SYTUACJE NIETYPOWE ODNOŚNIE TRANSFERÓW
- w przypadku gdy drużyna zostanie osłabiona na wskutek odejścia zawodnika ( np. klub wypożyczy go do innego za zasadzie wypożyczenia), lub kontuzji, która będzie wykluczała zawodnika z jazdy na co najmniej cztery najbliższe mecze ligowe dany prezes będzie mógł uzupełnić skład zawodnikiem z I ligi( tylko że jego punkty będą dzielone przez 2 i zaokrąglone do góry, żeby było to jakieś osłabienie drużyny a nie nagroda) np. zawodnik X zrobi 7 pkt dzielone na 2 = 3,5 czyli wpisujemy 4.
Uwaga: Wypożyczenie odbywa się na zasadzie junior- za juniora, senior za seniora (drużyna osłabiona została odejściem, kontuzją- juniora, prezes może wypożyczyć tylko i wyłącznie juniora).
Uwaga: Każdy dokonany transfer musi być zatwierdzony przez Prezesa Ligi. Prezes będzie czuwał nad poprawnym dokonywaniem ruchów transferowych jak i regulaminowym przebiegiem rozgrywek. Każdy prezes przed dokonaniem jakiegokolwiek transferu musi zwrócić się do Prezesa Ligi o zatwierdzenie transferu. W przeciwnym razie nie będzie on ważny.
VI. WŁADZE LIGI
6.1 Nad prawidłowym funkcjonowaniem ligi „piecze” sprawuje prezes.
Do jego kompetencji należy:
- czuwanie nad prawidłowym i regulaminowym przebiegu rozgrywek WMS
- ustalenie terminarza rozgrywek
- rozwiązywanie wszelkich spornych kwestii wynikających z nieścisłości regulaminu lub w przypadku zaistnienia sytuacji nietypowych.
6.2 Prezes sprawuje władze absolutną i jego decyzje są niepodważalne
Ostatnio zmieniony przez PREZES dnia Pon, 10 Kwi 2006, 14:08, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Somsiad the Great
startowy
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob, 08 Kwi 2006, 22:02 Temat postu: |
|
|
Cytat: | lub kontuzji, która będzie wykluczała zawodnika z jazdy na co najmniej cztery najbliższe mecze ligowe dany prezes będzie mógł uzupełnić skład zawodnikiem z I ligi |
Dlaczego az 4 mecze, w normalnej lidze zz jest od 9 dni a u nas wychodzi ze kolesia musi miesiac nie byc......nie mozna by zmniejszy do 2 meczy tego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|